lauantai 6. joulukuuta 2014

Joulukalenteri luukku 6: Tunnelmallista itsenäisyyspäivää!

Meille on tällä viikolla alkanut hiipimään nurkkiin jo vähän jouluisia juttuja. Tai no ihan ensimmäinen jouluun viittaava asia tuli jo pari viikkoa sitten, kun ostin tuon alla olevassa kuvassa näkyvän tekolumella päällystetyn puskan. Kyllä mä olen sitten huono muistamaan kasvien nimiä, kun en tuotakaan muista. :D Ruukun päällystin juuttikankaan suikaleella, jonka sidoin nauhalla kiinni. Koristeeksi lahjapaketti ja paljettiomppuja, tuli heti vähän kivempi fiilis. 




Mä rakastan kaikkia Party liten kynttiläjuttuja! Niitä onkin ripoteltuna sinne tänne talossa Iittalan Kivi- tuikkulyhtyjen ja muutaman Pentikin jutun kanssa.






Nuo punaiset on kyllä ihan joulunpunaiset, meni vain valotus niin, että ne näyttävät hassusti ihan pinkeiltä. :D




Nämä ihanat tähtituikkukipot taisin ostaa viime tai toissavuonna sisustusliike Tähtihetkestä. Ne ovat ihanat!




Stockmannilta tilasin uudet punaiset pallot roikkumaan olohuoneen verhoista.





Party liten Symmetria- votiivisomistetrio sai taas joulupalloja sisäänsä.




Ja tämä Lumottu jouluperhe on ihan mun suosikki tällä hetkellä!




Ja nämä lumihiutalekupit menee esillä vaikka koko talven. Ihastuin niihin heti ensisilmäyksellä, pakkohan ne oli sitten saada. Siinä on siis alla Kvartetti ja päällä Pohjoisen tunnelmaa- kipot.




Mä olen jo vuosikausia sitten höpsähtänyt Aarikan tonttuihin. Tällä kertaa osa tontuista pääsi somistamaan eteisen pöytää kahden Pentikin pikkuporon kanssa ja sisustusliike Sapirasta ostamieni Lyhtytalon ihanien kuusien kanssa. Täytyisi kuvata noin kuuset uudelleen hyvässä valossa, sillä ne ovat aivan ihanat! Ne hohtaa ihanan valkoisessa glitterissä olematta kuitenkaan överit.




Ja tämän sympaattisen risukuusen ostin muistaakseni viime joulun jälkeen samaisesta Sapirasta alennuksesta muutamalla hassulla eurolla. Tonttu pääsi vahtimaan kuusta.


Tänään otan rennosti, teen hyvää ruokaa miekkoselle ja mulle ja aion nököttää kuohuviinilasin kanssa telkkarin äärellä, kun Linnan juhlat alkaa.











Ihanaa, tunnelmallista ja rentouttavaa itsenäisyyspäivää jokaiselle lukijalle! <3 

Ja tietenkin, PALJON ONNEA SUOMI 97 VUOTIAS SUOMI!

2 kommenttia:

  1. Kaunista! Sinäkin taidat olla jouluttaja. Esikoinen käytti tuota sanaa, kun suunnittelin joulukoristeiden esille laittamista. Seuraavat Partylitekutsut saisit ilmoittaa mulle ajoissa. Jos en pääse paikalle, voisin laittaa tilauksen.
    Mukavaa jouluttelua!
    Terveisin Raija ja tytöt

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Raija! Todellakin olen! Olen jouluihmisistä jouluihmisin. ;) Toivottavasti teillä oli mukava joulu kotipuolessa. :)

      Poista

Kiitos paljon kommentistasi!