keskiviikko 11. joulukuuta 2013

Joulukalenteri luukku 11: Dear Santa...

Luukusta 11 paljastuu...Meikäläisen lahjatoiveita!

Vaikka näin aikuisena ei tietysti paketit ole se tärkein asia joulussa, niin täytyy kyllä tunnustaa, että rakastan sekä antaa lahjoja että saada lahjoja! :D Aloitan joululahjojen ostelut heti joulun jälkeen alennusmyynneistä, ja jatkan niiden hankintaa ympäri vuoden aina, kun näen jotain tietylle henkilölle sopivaa. En edes tohdi laskea, paljonko rahaa vuodessa oikeesti menee kaikkien joululahjoihin... Mutta kun ihmisiä on niin ihana ilahduttaa!

Tänä vuonna mulla oli tosi vähän toiveita, oikeastaan vain yksi. George R.R.Martinin uusin suomennettu Tulen ja jään laulu- sarjan kirja Lohikäärmetanssi. Ongelma on vain siinä, että koko kirjaa ei vielä ole kirjakaupoissa. Kustantaja meinaa, että sen PITÄISI keritä vielä jouluksi myyntiin, mutta saa nähdä jääkö mun toive toteutumatta... :/



Hartaimpana toiveena siis Lohikäärmetanssi- kirja! Lisäksi olisi ihana saada käsiinsä Eminemin uusin levy ihan konkreettisesti, mulla kun on kaikki sen levyt, ja oon ehkä biggest fan forever... :D Lisäksi olen toivonut uusinta Singstaria, Suomi helmet- peliä. :)



Autoon haluaisin kovasti tuota sisätilanlämmitintä, olisi niiiin ihanaa istahtaa aamuisin aina lämpöiseen autoon...Lisäksi nuo Snö of Swedenin korut on toiveena, ja mulla vähän sellainen kutina on, että ne pukki taitaa tuodakkin... ;)


Nämä taasen on sitten vähän semmoisia ikuisuustoiveita, näitä en niin odotakaan saavani lahjaksi, kunhan haaveilen... <3 Joskus vielä hankin tuon Aarikan ihanan Joulukuusi- koristeen, se on niiiiiiin ihana! Lisäksi olen alkanut keräilemään noita Aarikan tonttuja, ja noita valkoisia minulla on vasta yksi...Ne olisi aika tervetulleita nyt ja myös tulevina vuosina. Lisäksi tuo Aarikan Keisarinna- tarjoiluvati ja Puisto- kakkulapio on haavelistalla! Ne niin sopisi meidän astioiden sekaan... :D

Siinäpä ne! Mutta kuten sanoin, jos noiden korujen lisäksi saan tuon kirjan ja pelin, niin täällä päässä joulunpyhiä viettää aika onnellinen nainen!

Mitäs sinä toivot joululahjaksi? Suklaata? Lukemista? Maailmanrauhaa? Kerro minulle! :)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos paljon kommentistasi!