lauantai 16. maaliskuuta 2013

Kick(ers) start to weekend!

Voi apuuuva, ette usko mitä mä tänään bongasin kauppareissullani Cittariin!


KICKERSEJÄ!! Nämä on ollut miesmuistiin parhaat sipsit ever, ja näitten puolestahan on netissäkin kirjoiteltu kaiken maailman adresseja näiden palauttamiseksi kauppojen hyllyille. :D No, siellä niitä lepäsi, ja mukaan lähtikin sitten heti kaksi pussia. Enhän mä malttanut olla heti aukaisematta pussia, kun kotiin pääsin. Mun muistikuvan mukaan kolmiot oli vähän pienempiä kuin ennen (tai sit mukulana ne näytti vaan isommilta ;) ) ja ne ei mun mielestä poksunut suussa samalla lailla kuin ennen. Miehen mielestä ne kyllä maistui aivan samalta. Ja älkää käsittäkö väärin, kyllä nämä edelleen maistui hyvältä...Varmasti tulee siis syötyä. :)

Tähän aamuun mä starttasin sitten täysomenamehun ja juustosämpylän voimalla. Ostin eilen pitkästä aikaa Sillankorvan valkosipulituorejuustoa, on se niin hyvää tuossa sämpylän päällä. :P


Tänään olisi ohjelmassa vähän ajanviettoa gradun parissa ja ystävän kanssa kahvittelua kaupungilla. Nyt pitäisi kuitenkin ottaa imuri käteen ja siivota, ei oo pölyt pyyhkiytynyt itsestään pöydiltäkään, vaikka kuinka oon niin toivonut.

Ihanaa viikonloppua kaikille! <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos paljon kommentistasi!